Deskwork Historie

In 2003 is Deskwork BV opgericht als detacheringbureau voor interim financials. Elk jaar werden de professionals van Deskwork bij het 'begrotingscircus' ingezet. Het maken/aanpassen van Excelformats, het verzenden, bijwerken en consolideren kostte de zorginstellingen veel tijd, geld en energie. Dat moest volgens ons anders kunnen.

Nadat in 2009 bij enkele klanten tegelijk bij het begrotingsproces werd ondersteund, is de stap gezet om in eigen beheer een begrotingstool te ontwikkelen, de Controltool. De Controltool bleek bij meer zorginstellingen aan te slaan, waardoor Deskwork zich transformeerde van detacheringbureau tot softwarebedrijf. 

Door onze branchespecifieke kennis werden wij naast het leveren van software vaak benaderd voor advies en ondersteuning op projectbasis. Dit heeft eraan bijgedragen dat we inmiddels een totaalbenadering voor financieel/administratieve dienstverlening in de zorg aanbieden: we adviseren, leveren medewerkers op vaste- of projectbasis en ontwikkelen (maatwerk)software.